poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Witam wszystkich,

Jest to pierwszy post na tym blogu, ale warto na wstępie napisać parę słów po co, dlaczego i w ogóle o co chodzi. Otóż jestem Ola, studentka, miłośniczka natury, zdrowego stylu życia. Celem pisania tego bloga jest przekazanie szerszemu gronu ludzi pewnych rzeczy, które obserwuję na co dzień i które warto poruszyć w celu polepszenia naszego bytu na tej planecie, ale także dostarczyć radości z czytania tego, co zdoła mi się tu napisać.

Pomimo tego, że w dzisiejszych czasach jest bardzo dużo stron, blogów o zdrowiu, środowisku, ekologii chciałabym dodać także coś od siebie. Jako studentka technicznego kierunku związanego z ochroną środowiska postaram się zwrócić uwagę na aspekty, o które nikt w ww. stronach nie zahacza, a które, moim skromnym zdaniem, są dosyć ważne.

Mam nadzieję, że czytelnicy mojego bloga będą włączali się w dyskusję na tematy przeze mnie zamieszczane i że uda mi się chociaż parę osób uświadomić w niektórych kwestiach.

Tytułem wstępu to by było na tyle, zabieram się do pisania postów na konkretne tematy.

ekOla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz